Tuesday 4 March 2014

Pentru ca te iubesc

Pentru ca te iubesc, iti ofer libertatea. As minti cand iti spun ca te iubesc daca as incerca sa iti controlez viata. In ce ma priveste, am suficienta incredere in tine si in judecata ta.

Pentru ca te iubesc, nu iti cer sa te schimbi. Tu esti exact ceea ce inima mea are nevoie, fara ajustari.

Pentru ca te iubesc, bucuria ta va fi si bucuria mea. Cand vei fi trist sau dezamagit, adu-ti aminte ca bratele mele sunt deshise. Cand simti nevoia sa vorbesti, inima mea e gata sa te asculte.

Pentru ca te iubesc, cred in tine, in potentialul tau. Te voi incuraja si te voi sustine la fiecare pas. Cand nu voi fi de acord cu tine, nu-ti voi impune punctul meu de vedere.

Pentru ca te iubesc, voi inalta o ruga in fiecare seara pentru tine.

Pentru ca te iubesc, oricat de mult m-ar durea sa pleci, nu te voi ruga sa ramai.

No comments:

Post a Comment